1.05.2014

Маска за лице Himalaya Neem Pack

Маската ми е подарък от Giveaway-я на Йоана.

Веднага реших да я пробвам и останах много доволна.Не знам дали щях да си я купя някога,защото по магазините има толкова голям избор на маски за лице,че и всеки месец да си купувам нова,едва ли някога ще успея пробвам всичките.
Маската мирише много приятно.Даже след като си измия лицето,усещам аромата още дълго време.На опаковката пише или да се изплакне или да се забърше със салфетка.Но тя въобще не може да се забърше,тъй като е от глина и изсъхва.Не може и да се отрони и отлепи.Задължително трябва да се изплакне с вода.Аз стоях с нея 10 минути,тъй като се втвърдява бързо и после трудно се мие,даже изключително трудно.Трябва да търкам лицето,все едно се мия с ексфолиант.Обаче какъв ефект има след това.Лицето ми става страшно гладко и меко.Порите са почистени,виждам и избелващ ефект.Кожата ми сияе.Определено ще си купя голямата опаковка.Благодаря на Йоана за мострата.15 мл ще ми стигнат за 4 ползвания.

Няма коментари:

Публикуване на коментар