12.31.2013

Giveaway-я ми от Fashion & Beauty

Здравейте,момичета!Днес пристигна подаръка ми от makeupbyjoanna909
Преди няколко дни видях,че печеля от Giveaway-а на Йоана.Много се зарадвах,когато видях името си.

Изпратила го е бързо и успях да го взема точно преди Нова година.
Това е първата ми награда от Giveaway,въпреки,че съм участвала само в 3 до сега.
Подаръка пристигна много сладко опакован.

И преди съм ползвала черен молив на Дебора Милано и когато видях,че печеля много се зарадвах,защото харесвам марката и качеството на козметиката.
Единия молив е черен,за очи,а другия е за устни,номер 220.Цвета на този за устни много ми допада.Светъл е и се размазва много лесно.Отива ми и мисля че ще го ползвам постоянно.
Получих и тестер на  маска за лице на Himalaya.Не съм я ползвала преди и нямам търпение да я изпробвам.Изглежда интересна:)


Благодаря много на Йоана за страхотния подарък,пожелавам и много бъдещи успехи и още много читатели.
Весел Празник на всички!

Няма коментари:

Публикуване на коментар