4.24.2013

Новите ми придобивки...


1. Ексфолиращ душ-крем против целулит на Биотен
Наскоро Биотен имаха игра на фейсбук страницата си.Там видях този душ-гел,много ми хареса.Пробвах се да го спечеля,но не успях.Това само ме накара да си го купя.Все още обаче не съм го ползвала.Взех си го за 6 лева,много добра цена.
2.Лакочистител.Цената му е 80 ст. от Карфур
3.Уред за маникюр и педикюр.Има доста приставки.Поръчах си го от интернет.Дано да работи добре,че иначе пак ще си ползвам пилата за нокти.Не съм ползвала до сега такава машинка и се надявам да не оръфа ноктите ми.
4.Черен молив за очи(каял) ISADORA.Много обичам черния цвят,опушен,много тъмен грим.Прочетох доста добри мнения за каяла и реших да си взема един,така или иначе на моя молив му мина срока.Не можах да го изхабя,макар да го ползвах често.Рядко изхабявам моливи.
5.Балсам за устни на Нивеа.Стана ми любим,заради сладкия му мирис и вкус.Цвета е светъл,много нежен с лек блясък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар