3.02.2013

Review...Био козметика Cattier !!!

 Здравейте!!!От  Био козметика Cattier бяха така любeзни да ми предоставят няколко техни продукта,които да тествам.За което им Благодаря. :))Останах очарована от съставките и качеството на козметика.Качествена козметика,спор няма!


Малко Инфо за ...

 

  Лабораторията  е създадена през 1968 година от Пиер Катие. Продуктите са разработени изцяло с естествени съставки, голяма част от които са от биоземеделие. Те не съдържат нито парабени, нито феноксиетанол, нито оцветители, нито парфюми от синтеза или продукти на нефтохимията.

Това е линк към сайта и онлайн магазина на Cattier...

  http://www.biocosmetics-cattier.com/index.php

Към продуктите.Пробвах всички в един ден,за да е по-голям ефекта.Първият който изпробвах е този крем...

CREME MAINS ARGILE BLANCHE -крем за ръце
 Личното ми впечатление е,че крема е наистина добър.От студа,ръцете ми се бяха напукали  и бяха на малки люспички.Веднага кожата ми се успокой ,стана мека и лъскава.Много фин и нежен крем,наистина.Не е много мазен и не лепне.Има лека,не натрапчива миризма.Аз лично не успях да определя каква е,защото до сега не бях ползвала крем с толкова различни съставки-бяла глина, Масло от бразилски орех (орех от Пара), био масло от жожоба, слънчоглед, нощна свещ и макадамия, екстракт от лишей. Маслото от нощна свещ подобрява сухата и лющеща се кожа, като спомага за хидратацията й.:)))
Цената му е 15.80 за 75 мл.Икономичен е,защото се разнеся изключително лесно и не беше нужно да слагам много.

 SOIN DE JOUR MATIFIANT - днева матираща грижа за смесена и мазна кожа



 Дневен крем за смесена и мазна кожа.Моята е смесена,мазна към суха.Крема е точно за моята кожа.Там където беше суха се овлажни,а където беше мазна регулира отделянето на мазнината и премахна лъщенето.Действа успокояващо.Доволна съм от крема,определено бих си го купила.

Следващият продукт,който Cattier бяха така любезни да ми изпратят е:
 ВОДНА ПЕРЛА-МИЦЕЛАРНА ВОДА ЗАПОЧИСТВАНЕ

Отново много добър продукт.Изключително лек и приятен,много успокояващ.Не съдържа алкохол,което е много важно за мен.Лек и дискретен мирис на розова вода.Съдържа алое вера, което регенерира и защитава кожата.Много добре ми свали грима.Почувствах кожата си съвършено чиста и гладка.Цената му е 22.70 за 300 мл,което си е направо за без пари.

Cattier creme de douche nourrissante-крем за душ

Много приятен.Не изсушава кожата и почиства добре,като оставя лек аромат.Страхотно се допълва с лосиона от същата серия.Бял на цвят.

 Копринено мляко за тяло с аромат на дюля и бадем Cattier Lait Velouté Amande et Coing

 Двата продукта в комбинация са уникални.Останах много приятно изненадана от този продукт.Той е с някакви бляскави частици.Цялото ми тяло блестеше.Бих казала,че е много подходящ лосион за лятото.Изключително хидратантен.Бързо попива(вече се убедих,че всички продукти,който предлага марката попиват много бързо и  не омазняват излишно.Мека и нежна текстура.Божествен аромат на бадем и дюля.Миризмата се запази за дълго време.Пълна наслада!Май това е любимият ми продукт от всички.Цената му е 32.50,но пък напълно си заслужава!


CREME REPARATRICE PIEDS SECS- крем за възстановяване на сухи пети


Най-хубавото на крема е,че не лепне.Аз нямам много сухи пети и сега след като се намазах,кожата ми е като на бебе.СЪСТАВКИТЕ са много интересни:вода от цвят на хамамелис, масло от ший, жожоба, глицерин от естествен произход, екстракт от зехтин, етерично масло от здравец.
 Хамамелисът има успокоително и противовъзпалително действие.Цената му е 18.90 лв за 75 мл.Според мен е много икономичен,макар,че аз сложих доста,защото не знаех каква е текстурата и ми беше леко мазен.След няколко минути попи перфектно.


 SOIN DOUCEUR GYNEA – измиващ гел за интимна хигиена 
 Формулата не е прекалено течна,а средно гъста.На цвят е леко жълто.Добре се разпенва.Не съдържа сапун.С миеща емулсия "Soin Douceur Gynéa,която се използва като течен сапун.Плакни се само с вода,не изисква много усилия.Не успях да разбера на какво мирише,но в сайта основните съставки са невен,здравец и метличина.Цената за 200 мл. е 20.10 лв.









Terre d'Oc moisturizing body milk-мляко за тяло
 Меко и нежно като коприна.Гъсто е като консистенция,мазничко,но не излишно.Перфектно се разнася на кожата.Миризмата остава цял ден,има блясък също като лосиона.

Terre d'Oc  Beurre corps nourrissant
nourishing body butter-масло за тяло
Бутерчето е страшно.Подхранва и овлажнява.Не е мазно,гъсто като консистенция.Не е мазно.
И двата продукта имат лен и не натрапчив мирис.Не мога да кажа кой повече ми хареса,защото и двата са много приятни.



Надявам,че се сте добили представа за продуктите и  са ви  харесали!На мен определено!

P.s: Продуктите са  ми  изпратени за проба и ревю и изказвам  лично мнение. Не ми е плащано за тази публикация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар