2.26.2013

Short review-BioFresh cosmetics...

Здравейте, ще споделя мнението си за  крема за ръце който си купих.Той е от серията лавандула,на Biofresh Cosmetics.
Малко за "Био Фреш" :основана е през 2000 година в Пловдив.Използва чисти, натурални съставки,като най-вече розово масло,маслина и лавандула.
 Много съм доволна от крема,изключително  хидратира кожата.Винаги съм малко песимистично настроена, относно кремовете,защото моята кожа е много суха.Крема е изключително мек,мирише приятно на лавандула и кокос.Има много приятен лилав цвят.Хубавото е,че не е много мазен,и попива почти веднага в кожата.Можете спокойно да измиете някоя чаша или нещо друго,той няма да се измие.Ползвала съм кремове,който 10 минути след като съм се намазала,кожата лепне и още не е попил.

Друго на същата марка,което съм ползвала са тези два сапуна.Зеленият е  с Гинко Билоба.За по-добра памет.Не знам дали подобрява концентрацията,но определено след като го ползвах се чувствах  в много по-добро настроение.Вторият е СЛАДКО МЛЯКО.Най-мекият сапун който съм ползвала.Много мек и нежен,с невероятен мирис на мляко.Кожата ми беше много мека и наистина хидратирана.Абсолютно съм доволна от тези продукти и ги препоръчвам!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар